torsdag 5 januari 2012

2011

I brist på spännande händelser i mitt liv får ni lite läsning i form av en sammanfattning av året!!


Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Tog studenten, flyttade till ett annat land.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det väntar vi fortfarande på...!
Dog någon som stod dig nära?
Ja, min älskade gammelHenny <3
Vilka länder besökte du?
Belgien, England, Sverige. 
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Stabil ekonomi, regelbunden träning (som jag för övrigt tar tag i IDAG!), egen lägenhet med bästa vännen...
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
6 augusti:Emma och Mattias bröllop, Studentbalen, Studentdagen, Kyndelsmässodagen då jag redovisade mitt projektarbete, midsommarafton med fina vänner
Vad var din största framgång 2011?
Projektarbetet, studenten, somarjobbet och flytten till England! 
Största misstaget?
Inte ta hand om mig själv, psykiskt och fysiskt. 
Bästa köpet?
Min macbook och min iphone!!! Dock var båda presenter, men ändå...
Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder... 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att sjunga!!
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
I'm sexy and I know it!! 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och, jag var stundtals den lyckligaste människan på jorden, och ibland riktigt själakramande olycklig. 
Vad önskar du att du gjort mer?
Ta dagen som den kom, och inte oroa mig så himla mycket. Vara impulsiv och bara ha okontrollerat roligt!
Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig.
Blev du kär i år?
Ja, i mina flickor Francesca och Natasha <3
Favoritprogram på TV?
Vänner, Whose line is it anyway och Kirsties.
Bästa boken du läste i år?
Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer.
Största musikaliska upptäckten?
Lion King på West End, särskilt He lives in you!
Något du önskade dig och fick?
Ett liv i England.
Något du önskade dig och inte fick?
Miljonvinsten på Triss...
Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag minns inte.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo, men försöker att inte tänka på det.
Vad fick dig att må bra?
Ensamtid, LCHF, träning, tid med vänner. 
Vilken kändis var du mest sugen på?
Lady GAGA.
Vem saknade du?
Mamma och gammelmormor...
De bästa nya människorna du träffade?
Så himla många. Pati och Dorit ligger i alla fall på topp två!!
Mest stolt över?
Att jag lyckats tråckla ihop det här galna året. Att jag vågat lyssna på min intuition och att jag klivit i båten, skjutit ut från land och satt segel istället för att bara stå på stranden och vara orolig för att fötterna ska bli blöta. 
Högsta önskan just nu?
Att få ut så mycket som möjligt av det här året, att få möta ännu fler spännande människor, se mer av England och HA KUL!!

Tack UnderbaraClara för den bra listan! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar