måndag 12 september 2011

Pancakes!

Dagen D, första dagen att få upp flickorna, klä på dem sina uniformer, ge dem frukost, övervaka tandborstning, tjata om pianoläxan, förse dem med diverse tillbehör och ta dem till skolan! Ja, jag lyckades!

När jag kommit tillbaka hem igen pluggade jag musikteori ett par timmar... Efter det påbörjade jag ett litet projekt... det hela började med fotoboken jag fick av Corinne innan jag åkte. Hon menade att jag skulle fylla detta med just foton, men istället blev fotoboken en minnesbok som jag ska fylla med teckningar, kollage, bilder med mera som representerar just Mitt England! Här är dagens resultat!





Första sidan var given! En daglig syn som verkligen representerar England är Taxibilarna! 

Efter ett snabbt läkarbesök gick jag och hämtade flickorna från skolan.

Dagens kvällsmat blev pannkakor, vilket gjorde flickorna glada. Eller var det nutellan? 



Bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar